šeštadienis, lapkričio 17, 2012


Visą gyvenimą galvojau tik apie save: noriu ......, kad man ......; noriu ......, kad man ........ . Noriu noriu noriu, man man man. Ir štai, galvą sutrenkė aukščiau pateiktas klipas, kurį pirmą kartą pamačiau prieš kelis mėnesius (dabar jį iš naujo atradau Ievos blog'e). Taip, supratau, kad noriu padėti žmonėms. Jau anksčiau esu svarsčiusi apie savanorystę, bet tada pabūgau nepalankių gyvenimo sąlygų. Dabar suprantu, savanoris nėra profesija, taigi pirma noriu užkilti savo karjeros laiptais, o tada - padėti kitiems.
Beprasmišku gyvenimu laikau tokį, kai kažką darai, dirbi ir tuo viskas baigiasi. Dabar tas supratimas kiek pasikeitė. Manau, kad norint nugyventi prasmingą gyvenimą, reikia palinkti savo pėdas šioje žemėje. Dabar noriu, kad po 100 metų mano pavardė būtų paminėta bent viename popieriaus lape, tarp kitų pavardžių žmonių, kurie nusipelnė padėdami kitiems. Noriu nukeliauti į bet kurią Afrikos, Azijos ar Lotynų Amerikos šalį ir bent vienu procentu palengvinti žmonių gyvenimą vien savo buvimu. Noriu matyti besišypsančius ir besijuokiančius vaikus, noriu su jais šokti ir žaisti. Noriu dalintis su jais dainomis.
Apskritai, kaip visiškai beviltiška romantikė, svajoju apie geresnį, gražesnį pasaulį: noriu padėti ir vaikams, patiriantiems patyčias, ir vienišiems žmonėms, ir bet kokį išnaudojimą patiriantiesiems. Noriu, kad visi pasaulio gyventojai turėtų lygias teises: aš už homoseksualių porų santuokas ir už jų laimę. Aš už visų žmonių laimę.
Noriu, kad gyvenimas dabar ir ateitiems kartoms būtų kuo geresnis.
Man rūpi.

2 komentarai:

  1. taip, savanorystė ir ta nors maža maža pagalba kitam yra be galo svarbi! man tik labai gaila, kad dauguma žmonių to nesupranta.. kiek daugybe fondų ir organizacijų yra! net negalėdas ar nenorėdamas išvykti iš namų, kiekvienas gali tiek daug prisdėti prie gerovės ir lygyvės pasaulyje kūrimo! ir man labai gera girdėti, kad tu nesi tarp tų žmonių kurie yra tik sau ir niekam kitam. džiaugiuosi ir didžiuojuosi tavim, kad tu bent išdrįsai pažvelgti plačiau. nesustok, Aušra! tu irgi gali padėti!:-)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Buvau tokia, buvau. Bet laikas ir patirtis keičia žmones :-)

      Panaikinti