šeštadienis, lapkričio 28, 2015

Būna dienų, kai į save veidrodyje pasižiūri kitaip. Tas atvaizdas, jau nesuskaičiuojamus tūkstančius kartų matytas, iš tikrųjų kitoks: veide daugiau simetrijos, šypsena gražesnė, šlaunys ne tokios storos. Arba atvirkščiai: dantys, rodos, kreivesni nei iki šiol, daugiau strazdanų. Tačiau kitaip save matyti galima ir be veidrodžio pagalbos.
Jeigu sustočiau ir pagalvočiau apie pralėkusius metus, visus kada nors išklausytus patarimus, perskaitytas knygas, sutiktus žmones, aplankytas vietas, staiga taptų aišku, kad visa tai sudaro vieną visumą. Taigi pamatyčiau savo gyvenimą kitaip. Visi dalykai - nutikę, apgalvoti ar išgalvoti - nėra be priežasties įvykę ar įsirėžę į gyvenimo giją. Kiekvienas veiksmas, įvykis ar mintis turi tikslą ir rezultatą - pamoką. Netikras draugas buvo spyris į subinę, nuleidimas ant žemės, priminimas, kad gali būti žmonių, ne tokių naivių kaip aš, ne tokių nuoširdžių ar atvirų. Kažkam fizinis darbas buvo priminimas, kad jo užduotis, visgi, naudoti protą kaip pagrindinį įrankį. Netgi nuobodi paskaita, apie niekam neįdomius ir nereikalingus dalykus...ne, tam pateisinimo vis dar neturiu. Tačiau už visų kitų gerų ar blogų, kad ir kaip juos skirstytume, dalykų slypi pamoka ir patirtis. Ir kuo anksčiau apie tai suprasim, tuo mažiau reikės ašaroti, graužtis ir pykti.


2 komentarai:

  1. Vietomis skaičiau ir šypsojausi, kad užrašei grynai mano mintis ir pastebėjimus :) Aš kurį laiką savęs nepažįstu veidrodyje. Kartais jaučiuos, kad man vis dar šešiolika, kad plaukai dažyti tamsesne ruda spalva, tik plaukai vis surišti į tą patį kuoduką. Bet kartais atrodo, kad visos tos gyvenimo pamokos, tiek išmoktos, tiek vis dar nesuprastos, kažkur nusėda veide. Gal tarp strazdanų, gal toje raukšlėje kaktoj. Bet smagu nustebti ir pamatyt, kad gyvenimas bėga ir nestovi vietoje.

    --
    Monika
    www.365affairs.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškasspalio 05, 2022

    Mano vardas Eliza, mano 5 metų vyras paliko mane su mūsų 2 metų kūdikiu, nes susidūriau su juo apgaudinėdamas, kad nakvojau lauke, kol nesupratau, kas vyksta, mano vyras gyveno su kita moterimi, sutikau draugą, kuris mane supažindina Dr. Ajayi galingas burtininkas. Pasakiau daktarui Ajayi apie savo situaciją ir meilės burtai buvo padaryti, po 3 dienų mano vyras grįžo namo ir mes vėl gyvename laimingą gyvenimą. susisiekite su daktaru Ajayi per Whatsapp: +2347084887094 dėl santuokos problemų sprendimo.

    AtsakytiPanaikinti