šeštadienis, gruodžio 08, 2012

Nuostabus jausmas iš širdies traukti Gagos dainas ir jausti, kad šią akimirką nieko netrūksta. Man netrūksta meilės, netrūksta šilumos, netrūksta pasivaikščiojimų po kojomis girgždant sniegui,  netrūksta saulutės spindulių ant veido ir juoko, praeivių šypsenų. Džiaugiuosi sakydama, kad turiu žmones, kurie manimi tiki, mane palaiko, myli ir gerbia. Turiu šeimą, kuri padeda man išlikti stipriai. Turiu VISKĄ, dėl to tyliai vakarais už viską dar kartą padėkojau. Šis gyvenimas yra pati geriausia dovana, kurią esu kada nors  gavusi, ir aš - laiminga. 

  Surround yourself with the dreamers and the doers, the believers and the thinkers, but most of all, surround yourself with those who see the greatness within you, even when you don’t see it.  - Edmund Lee


2 komentarai:

  1. aciu uz privercianti nusisypsoti komentara ir galiu pasakyti, jog tavo blog'as puikus ikvepimo saltinis!! Ir rodos, radau dar viena beviltiska kavos fanatike hehe... :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Malonu girdėti! Kada nors galėsim sukurti kofemanų klubą...Nepagydomų kofemanų:D

      Panaikinti